Garrett Leight

Godine 2010. Garrett Leight je predstavio brend Garrett Leight California Optical (GLCO), inspiriran njegovim ocem (osnivač i kreativni direktor kultne marke naočala Oliver Peoples) te kulturom i kreativnošću njegovog rodnog grada Venic-e Beach-a.

Estetski hiper kalifornijski brend klasičnog krojenog stila i vrhunske izrade stvorio je globalnu zajednicu vjernih pratitelja koji isključivo nose ovaj brend. Izlažući i prikazujući tim kreativnih Los Angeles influencera iz filma, glazbe, umjetnosti, mode i sporta s originalnim sadržajem i dijeljenjem sa svijetom, GLCO se etablirao kao lider i izdvojio se od konkurencije autentičnim i originalnim stilom

Prijava korisnika

Naručite se za pregled

Obavezno polje.
Izričito se slažem s izjavom o povjerljivosti podataka i prihvaćam uvjete korištenja.

Odustani     Pošalji

Mrežna stranica koristi kolačiće (cookies). Kolačiće upotrebljavamo kako bismo personalizirali sadržaj i oglase, omogućili značajke društvenih medija i analizirali promet. Isto tako, podatke o vašoj upotrebi naše web-lokacije dijelimo s partnerima za društvene medije, oglašavanje i analizu, a oni ih mogu kombinirati s drugim podacima koje ste im pružili ili koje su prikupili dok ste upotrebljavali njihove usluge. Nastavkom korištenja naših internetskih stranica vi prihvaćate našu upotrebu kolačića. Polica privatnosti.